Treatwell
The simple way to book beauty anywhere.
Download our free app.
Aan het inloggen, moment geduld...
Je bent ingelogd
Log in op jouw account

Boekingsvoorwaarden

Laatst bijgewerkt mei 2018

SAMENVATTING

Dit is een samenvatting van onze belangrijkste Boekingsvoorwaarden. Deze samenvatting mag niet worden beschouwd als vervanging voor het lezen van de volledige versie hieronder.

  • De Diensten die je kan kopen of boeken via Treatwell, worden verkocht door onze Partners en niet door ons. Wij zijn alleen verantwoordelijk voor het regelen en afsluiten van je boeking en wij zijn door onze Partners aangesteld om als handelsagent op te treden om dit te doen.
  • Als je voor Diensten van onze Partners betaalt via onze Website of onze App, kunnen wij je betaling namens de betreffende Partner in onze hoedanigheid van hun handelsagent innen en in ontvangst nemen. In dit geval is je schuld aan de Partner voor de Diensten voldaan als we jouw betaling hebben ontvangen.
  • Het contract voor de Diensten is rechtstreeks tussen jou en de betreffende Partner. Wij zijn niet aansprakelijk voor de Diensten die je ontvangt van onze Partners. Laat het ons alsjeblieft weten als je op een probleem stuit of als de Dienst die je op een locatie ontvangt niet voldoet aan je verwachtingen. We zullen dan ons best doen om te helpen.
  • Lees alsjeblieft alle gegevens en beperkingen die betrekking hebben op een Dienst grondig door voordat je reserveert.
  • Zorg ervoor dat medische of andere allergie-/gezondheidsinformatie vóór je afspraak aan Partners wordt bekendgemaakt.
  • Als je een Boeking wilt verzetten of annuleren of een Cadeaubon van Treatwell wilt annuleren (en op voorwaarde dat het verzetten of annuleren (al naar gelang wat van toepassing is) niet verboden is onder deze Boekingsvoorwaarden), dan moet dit worden aangevraagd en vervolledigd door ofwel:
  • gebruik te maken van je Treatwell account via de Website of de App;
  • de link in je Orderbevestigingse-mail te volgen;
  • ons Customer Care team te e-mailen op info@treatwell.be: of
  • ons Customer Care team te bellen op 025 88 47 55.
  • Regels voor annulering variëren afhankelijk van of je een Boeking of een Cadeaubon van Treatwell hebt gekocht:
  • Je mag een Treatwell Cadeaubon binnen 14 dagen na ontvangst van je Orderbevestiging annuleren en we kunnen je een volledige terugbetaling bieden, tenzij je de Cadeaubon al hebt gebruikt om een afspraak te maken of hebt ingewisseld om een andere aankoop te doen.
  • Je kan een Boeking tot 24 uur voor je afspraak annuleren en wij kunnen je een volledige terugbetaling bieden. Als je echter in de periode van 24 uur voor je afspraak annuleert, kom je niet in aanmerking voor een terugbetaling.
  • Als je ons wilt spreken, neem dan contact op met ons team. We helpen je graag:
E-mailadres: info@treatwell.be
Post: Treatwell, Nieuwezijds Voorburgwal 120 – 1012SH Amsterdam, Nederland
Tel: 025 88 47 55
Full version

Gelieve deze Boekingsvoorwaarden zorgvuldig door te lezen voordat je transacties via de Website of onze App afsluit, aangezien deze Boekingsvoorwaarden van toepassing zijn op je transactie. Wij raden je aan een kopie van deze Boekingsvoorwaarden af te drukken voor toekomstig gebruik. Als je niet instemt met deze Boekingsvoorwaarden, mag je onze Website of onze App niet gebruiken om een boeking te doen.

  1. Gedefinieerde begrippen
    1. Voor het leesgemak zullen de volgende begrippen de navolgende betekenissen hebben in deze Boekingsvoorwaarden:
    • "App"v: de mobiele applicatiesoftware voor Klanten van Treatwell, die beschikbaar is voor download vanaf iTunes en Google Play;
    • "Betaalfaciliteit": betekent de online betaalingfaciliteit die u kunt gebruiken om te betalen voor Diensten op het moment van de boeking;
    • "Boeking": betekent een afspraak op een bepaalde tijd/datum bij een bepaalde Partner voor het verlenen van Diensten;
    • "Diensten": producten, goederen en/of diensten van een Partner die te koop of voor reservatie worden aangeboden via de Website of onze App;
    • "Klant", "je" en "jouw": jij, de koper van Diensten;
    • "Order": heeft de betekenis die eraan is gegeven in artikel 3.1 hieronder;
    • "Orderbevestiging": heeft de betekenis die eraan is gegeven in artikel 3.3 hieronder;
    • "Partner(s)": onze geselecteerde externe leveranciers van goederen en diensten die hun goederen en diensten te koop aanbieden via onze Website of onze App;
    • "Partner Contract": heeft de betekenis die eraan is gegeven onder punt 2.3(b) hieronder;
    • "Treatwell Cadeaubon": elke cadeaubon die door Treatwell is uitgegeven en op de Website of de App kan worden ingewisseld voor een korting op de aankoopprijs van Diensten, in overeenstemming met artikel 9. Cadeaubonnen van Treatwell zijn verkrijgbaar in de volgende bedragen en uitsluitend in elektronische vorm: € 10, € 15, € 20, € 25, € 30, € 50, € 60, € 75 en € 100; en
    • "Treatwell Contract": heeft de betekenis die eraan is gegeven onder punt 2.3(a) hieronder; en
  2. Introductie en relatie tussen jou, ons en externe partners
    1. Deze Website en onze App worden geëxploiteerd door Treatwell BNL B.V. (p/a Treatwell), een in Nederland onder nummer 56870256 ingeschreven vennootschap met zetel te Nieuwezijds Voorburgwal 120-126, 1012 SH Amsterdam, Nederland, en met btw-nummer NL852340114B01 ("Treatwell", "ons", "wij" of "onze" afgekort).
    2. De Website en onze App bieden je de mogelijkheid om een breed scala aan schoonheids- en spa-diensten van verschillende aanbieders (onze Partners) te reserveren en te betalen. Deze Diensten worden geleverd door onze verschillende Partners en niet door ons. Treatwell is verantwoordelijk voor het aannemen en verwerken van je reservaties als handelsagent van de betreffende Partners. De levering van de gereserveerde Diensten via onze Website of onze App is de verantwoordelijkheid van de Partner die de Diensten verstrekt. Indien je voor Diensten betaalt via de Website of App, wordt je betaling rechtstreeks aan de betreffende Partner betaald of door ons als handelsagent namens de Partner ontvangen. Indien we als handelsagent namens de betreffende Partner de juiste betaling ontvangen, is je schuld aan die Partner voldaan.
    3. De juridische implicatie hiervan is dat bij het aanschaffen van Diensten twee bindende juridische contracten ontstaan:
      1. een contract tussen jou en Treatwell (waaronder Treatwell bepaalde verantwoordelijkheden tegenover jou heeft in verband met de aankoop of boeking) (het "Treatwell Contract"). Dat contract wordt gesloten op basis van deze Boekingsvoorwaarden; en
    4. een contract tussen jou en de betreffende Partner met betrekking tot het aanbod of de levering van de Diensten die je reserveert via de Website of onze App (het "Partner Contract"). Dat contract is onderworpen aan bepaalde bepalingen van deze Boekingsvoorwaarden, inclusief de annuleringsperiode, die we aan je bekend zullen maken voordat je een reservatie maakt op de betreffende Partnerpagina op de website of via onze App.
    5. Alle Diensten die beschikbaar zijn voor aankoop op de Website of via onze App worden aangeboden door Treatwell namens haar Partners. Dat wil zeggen dat Treatwell je reservaties aanneemt en verwerkt als handelsagent voor haar Partners. Daarom zijn we tegenover jou niet verantwoordelijk of aansprakelijk voor de feitelijke Diensten die worden gereserveerd via de Website of onze App (inclusief die Diensten die zijn gekocht met gebruikmaking van Treatwell Cadeaubonnen).
    6. Wij wijzigen deze Boekingsvoorwaarden van tijd tot tijd, zoals uiteengezet in artikel 10. Lees deze Boekingsvoorwaarden telkens door wanneer je een Order wilt doen op de Website of via onze App om te garanderen dat je de voorwaarden die op dat moment van toepassing zijn, begrijpt.
  3. Orders en hoe het contract tussen jou en ons wordt gevormd
    1. Er zijn twee soorten bestellingen of orders ("Order") die je op de Website of via onze App kunt doen: (a) Orders van Diensten en (b) Orders van Treatwell Cadeaubonnen.
    2. Het Orderproces biedt je de mogelijkheid om te controleren op fouten en wijzigingen aan te brengen voordat je je Order naar ons stuurt. Neem in elk stadium van het Orderproces en voordat je je Order definitief verstuurt alsjeblieft de tijd je Order te lezen en te controleren.
    3. Wij zijn benoemd als handelsagent van de Partner om namens haar boekingen af te sluiten en het Partner Contract wordt gevormd wanneer wij een schriftelijke bevestiging naar je sturen (gewoonlijk per e-mail) ("Orderbevestiging"). Voor Orders in de vorm van Treatwell Cadeaubonnen geldt de ontvangst van een e-mailbevestiging of een elektronisch voucher (welke van de twee eerder is ontvangen) als een Orderbevestiging. Als je geen Orderbevestiging van ons ontvangt, is het jouw verantwoordelijkheid om contact met ons op te nemen op info@treatwell.be of 025 88 47 55 om te verifiëren of je afspraak is bevestigd bij onze Partner.
    4. Indien je de details (tijd/datum) van jouw afspraak (geheel of gedeeltelijk) wilt verzetten nadat je een Orderbevestiging hebt ontvangen en de Boeking geen afspraak binnen de komende 24 uur betreft, verzoeken we je contact met ons op te nemen. We zullen dan proberen je een geschikte alternatieve boekingstijd en/of -datum aan te bieden. Om een afspraak te verzetten kun je contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar info@treatwell.be of te bellen naar 025 88 47 55 of je kunt de afspraak direct zelf verzetten via de Website of App of door de link in je Orderbevestiging te volgen. Houd er rekening mee dat onze mogelijkheid om aan je verzoek te voldoen afhankelijk is van de beschikbaarheid van de Partner op het tijdstip waarop je de afspraak wilt zetten en dat je je afspraak mogelijk moet annuleren als we niet aan je verzoek kunnen voldoen.
    5. Als je een Order wilt annuleren voordat je een Orderbevestiging hebt ontvangen, kun je ons onmiddellijk telefonisch informeren op nummer 025 88 47 55 of door een e-mail te sturen naar info@treatwell.be. Als je een Partnercontract wilt annuleren (d.w.z. als je een Order wilt annuleren nadat je een Orderbevestiging hebt ontvangen), verwijzen we je naar ons annuleringsbeleid in artikel 5 hieronder.
    6. Houd er rekening mee, zoals uiteengezet in onze Gebruiksvoorwaarden Website en App, dat we ons uitdrukkelijk het recht voorbehouden om toegang tot onze Website en/of App te weigeren en/of een Order te weigeren in het geval dat een kredietcontrole of een controle voor het voorkomen van fraude een negatief resultaat oplevert of wanneer we redelijkerwijs het vermoeden hebben van fraude of witwassen van geld door jou of iemand die je account gebruikt.
  4. Diensten
    1. Onze Partners hebben een wettelijke plicht om Diensten te leveren die in overeenstemming zijn met het betreffende Partnercontract.
    2. Alle Diensten die op de Website en onze App worden getoond zijn afhankelijk van beschikbaarheid en de afbeeldingen en/of beschrijvingen van de Diensten op de Website en onze App zijn uitsluitend ter illustratie en de feitelijke Diensten kunnen afwijken van die afbeeldingen en/of beschrijvingen. We verplichten onze Partners om ervoor te zorgen dat alle door hen op hun pagina van de Website of via onze App verstrekte informatie juist, compleet en niet misleidend is in alle opzichten, maar we kunnen de informatie die zij aan ons verstrekken niet verifiëren. Het is de verantwoordelijkheid van elke Partner om ervoor te zorgen dat al haar op de Website of via onze App vermelde Diensten beschikbaar zijn en nauwkeurig zijn omschreven.
    3. Als je een consument bent, heb je wettelijke rechten in verband met Diensten die niet werden uitgevoerd met redelijke zorgen, vaardigheid of anderszins niet zijn zoals omschreven. Informatie over je wettelijke rechten is verkrijgbaar is beschikbaar op www.eccbelgium.be. Niets in deze Boekingsvoorwaarden heeft invloed op deze wettelijke rechten.
    4. Het is uitsluitend jouw verantwoordelijkheid (of van de persoon die de Diensten ontvangt) om de Partner vooraf te informeren over medische of gezondheidsgerelateerde condities en/of bijzondere behoeften die Diensten zouden kunnen beïnvloeden of door Diensten beïnvloed zouden kunnen worden (bijvoorbeeld, zonder beperking, allergie-informatie en gezondheidsproblemen). Indien jij (of de betreffende ontvanger van de Diensten) verzuimt dergelijke informatie te geven aan de betreffende Partner, dan is, onverminderd het bepaalde in artikel 9.3, noch Treatwell noch de betreffende Partner aansprakelijk tegenover jou (of de ontvanger van de Diensten) vanwege letsel, verlies of schade voortvloeiende uit de Diensten die redelijkerwijs vermeden had kunnen worden als jij (of de ontvanger van de Diensten) deze informatie zou hebben onthuld voordat de Diensten werden ontvangen.
  5. Annuleringen
    1. Naast je andere wettelijke rechten kun je in bepaalde omstandigheden het recht hebben om een Partner Contract en/of Treatwell Contract (zoals van toepassing) te annuleren en een terugbetaling te ontvangen in overeenstemming met de voorwaarden in dit artikel 5.
    2. Als je van mening verandert wat betreft een Order van een Boeking of een Cadeaubon van Treatwell en wenst te annuleren, gelden de volgende annuleringsvoorwaarden:
      1. Boekingen
        1. Indien je een Boeking (geheel of gedeeltelijk) ten minste 24 uur voordat de afspraak plaatsvindt annuleert, heb je recht op een terugbetaling van het toepasselijke bedrag in overeenstemming met de oorspronkelijke betaalmethode.
        2. Annuleringen van Boekingen dienen te worden gedaan door hetzij je Treatwell-account te gebruiken via de Website of de App, door op de link in je Orderbevestiging te klikken, door ons Customer Care team te mailen op info@treatwell.be of door ons Customer Care team te bellen op 025 88 47 55.
        3. Houd er rekening mee dat het in een beperkt aantal omstandigheden niet mogelijk kan zijn om een gedateerde boeking te annuleren (bv. indien je een Boeking doet voor een afspraak binnen 24 uur), maar wij zullen dit onder je aandacht brengen voordat je je Order plaatst, zodat je kunt besluiten of je al dan niet bereid bent om het contract op die basis te sluiten.
        4. Houd er rekening mee dat er geen terugbetaling wordt gedaan wanneer getracht wordt te annuleren binnen 24 uur voor een geboekte afspraak.
        5. Het wettelijk herroepingsrecht voor overeenkomsten op afstand is niet van toepassing op de annulering van Boekingen, nu sprake is van een overeenkomst tot het verrichten van diensten die strekt tot de terbeschikkingstelling van diensten voor vrijetijdsbesteding waarbij een bepaald tijdstip of bepaalde periode voor nakoming is voorzien. Het standaard herroepingsformulier zoals opgenomen onderaan deze Boekingsvoorwaarden kan ook niét worden gebruikt voor het annuleren van Boekingen.
      2. Treatwell Cadeaubonnen
        1. Als je binnen 14 dagen na ontvangst van je Orderbevestiging een Boeking in de vorm van een Treatwell Cadeaubon (geheel of gedeeltelijk) annuleert en daarmee gebruik maakt van je wettelijk herroepingsrecht, heb je recht op terugbetaling van het toepasselijke bedrag in overeenstemming met de oorspronkelijke betaalmethode, mits je het nog niet hebt gebruikt om een afspraak te maken of hebt ingewisseld tegen een andere aankoop. We zullen een terugbetaling doen binnen 14 dagen nadat we deze terugbetaling met je zijn overeengekomen in overeenstemming met dit artikel 5.
        2. Annuleringen van Treatwell Cadeaubonnen dienen te worden gedaan door ons Customer Care team te e-mailen op info@treatwell.be, door ons Customer Care team te bellen op 025 88 47 55 of door gebruik te maken van het standaard herroepingsformulier zoals opgenomen onderaan deze Boekingsvoorwaarden. We merken op dat annuleringen via e-mail of telefoon sneller kunnen worden afgehandeld dan annuleringen aan de hand van het herroepingsformulier hieronder.
        3. Houd er rekening mee dat geen terugbetaling zal plaatsvinden wanneer je tracht te annuleren terwijl een Treatwell cadeaubon volledig is gebruikt, ofwel doordat een afspraak is geboekt bij een partner, of doordat een andere aankoop is gedaan.
        4. Houd er ook rekening mee dat wanneer getracht wordt te annuleren terwijl een Treatwell cadeaubon gedeeltelijk is gebruikt ofwel door een afspraak te boeken bij een partner, of door een andere aankoop te doen, geen terugbetaling zal worden gedaan met betrekking tot het gebruikte deel van de Treatwell cadeaubon.
  6. Problemen oplossen
    1. Wij geven om je ervaring en willen de hoogste normen handhaven. Dus als je een klacht wilt indienen over een van onze Partners of hun Diensten, stuur ons dan een e-mail op info@treatwell.be, of schrijf naar ons op het adres Treatwell, Nieuwezijds Voorburgwal 120 - 1012SH Amsterdam, Nederland of bel ons op 025 88 47 55 en we zullen ons best doen om te helpen.
    2. Na ontvangst van een klacht zullen we contact opnemen met de Partner om te proberen het probleem voor je op te lossen. Als we het probleem niet kunnen oplossen na contact met de Partner, en we het gezien de omstandigheden redelijk vinden, kunnen wij er naar eigen goeddunken en op basis van goodwill voor kiezen om:
      1. je tegoed op je account te geven voor het bedrag van je Order dat betwist wordt of waarover de klacht gaat (kan op de Website of de App worden ingewisseld om de aankoopprijs van Diensten te verlagen); of
      2. als laatste mogelijkheid of in extreme omstandigheden en altijd naar ons eigen goeddunken het bedrag dat betwist wordt of waarover de klacht gaat rechtstreeks aan je terug te betalen in overeenstemming met de oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het tot 30 dagen kan duren om in dergelijke gevallen een volledige terugbetaling te ontvangen.
    3. Als je ontevreden bent met de Diensten die van een Partner zijn ontvangen na een Order kun je voorts ook:
      1. met de Partner zelf spreken om het probleem op te lossen; en/of
      2. een eerlijke recensie achterlaten op de Website of via de App om je ervaring weer te geven.
    4. Belangrijke opmerkingen: houd er rekening mee dat we alle klachten over onze partners zeer serieus nemen en altijd alles zullen doen wat we kunnen om te helpen ze op te lossen, maar dat we tegenover jou niet aansprakelijk zijn voor de dienst(en) die de partners leveren en geen verplichting hebben om een terugbetaling aan je te doen of je een krediet te geven in het geval dat je niet tevreden bent met de diensten die je van onze partners hebt ontvangen.
  7. Treatwell Cadeaubonnen
    1. Treatwell Cadeaubonnen worden door Treatwell elektronisch verstrekt en verstuurd naar het e-mailadres dat is opgegeven op het moment waarop de Order van een Cadeaubon is geplaatst. Je mag alleen via de Website of App voor Orders die online worden geplaatst een Treatwell Cadeaubon inwisselen voor Diensten. Inwisselen houdt in dat we de aankoopprijs van de Diensten verlagen met het bedrag van je Treatwell Cadeaubon. Als de aankoopprijs van Diensten lager is dan de waarde van je Treatwell Cadeaubon, wordt het resterende saldo op je Treatwell Cadeaubon getoond in het gedeelte ‘Tegoed' van je profiel (je dient een dergelijk profiel aan te maken om je Treatwell Cadeaubon voor het eerst te gebruiken).
    2. Treatwell Cadeaubonnen kunnen uitsluitend in overeenstemming met artikel 5 worden geannuleerd.
    3. Het is je niet toegestaan om een Treatwell Cadeaubon te gebruiken om:
      1. te betalen voor Diensten op de eigen locatie van een Partner of op hun eigen Website;
      2. extra Treatwell Cadeaubonnen te kopen; of
      3. het saldo op een Treatwell Cadeaubon in te wisselen voor contant geld.
    4. Alle Treatwell Cadeaubonnen zijn slechts geldig in de periode van twaalf maanden na de datum waarop ze gekocht zijn. De vervaldatum van je Treatwell Cadeaubon staat in je Orderbevestiging. Als je de Treatwell Cadeaubon hebt toegevoegd aan een account, kun je ook zien wanneer het saldo van je Treatwell Cadeaubon vervalt wanneer je je aanmeldt en het gedeelte Tegoed van je profiel bezoekt.
    5. Jij bent verantwoordelijk voor het veilig bewaren van je Treatwell Cadeaubon en we aanvaarden geen aansprakelijkheid voor Treatwell Cadeaubonnen die verloren of gestolen of beschadigd zijn of onbevoegd worden gebruikt. Als je je ervan bewust bent dat een Treatwell Cadeaubon verloren of gestolen is, dien je onmiddellijk contact met ons op te nemen op 025 88 47 55 waarna we, op voorwaarde dat de Treatwell Cadeaubon nog niet is ingewisseld, de Treatwell Cadeaubon zullen annuleren en je een nieuwe zullen geven.
    6. Vanaf 01/05/2018 geeft Treatwell geen Cadeaubonnen met een vervaltermijn van 24 maanden en hard copy cadeaubonnen meer uit. Deze zijn vervangen door de Treatwell Cadeaubon die een vervaltermijn van 12 maanden heeft en alleen in elektronische vorm wordt geleverd. Als je een Treatwell Cadeaubon hebt die vóór 01/05/2018 is gekocht, kun je deze nog steeds inwisselen op de Website of App, indien je dit doet voor de vervaldatum. Als je nog vragen hebt over Treatwell Cadeaubonnen die voor of na 01/05/2018 zijn gekocht, kun je contact met ons opnemen op 025 88 47 55.
  8. Prijs en betaling.
    1. Prijzen en alle toepasselijke bezorg- en/of verwerkingskosten zijn zoals aangegeven op de Website of via de App, maar ze zijn te allen tijde onderhevig aan wijziging door Treatwell of Partners (in welk geval de Website en de App dienovereenkomstig zullen worden bijgewerkt. Wijzigingen gelden echter niet voor Orders waarvoor je al een Orderbevestiging hebt ontvangen vóór de datum waarop de wijziging op de Website en de App is gepubliceerd).
    2. De Partner is volledig verantwoordelijk om, indien toepasselijk, BTW aan te rekenen op het totale bedrag van de Order. Treatwell rekent u geen BTW aan op Orders aangezien de Diensten worden verleend door de Partner en niet door Treatwell zelf. Bijgevolg kan Treatwell u geen BTW-factuur bezorgen met betrekking tot uw Order. U zal de Partner rechtstreeks moeten contacteren om desgevallend een BTW-factuur te verkrijgen.
    3. De Website en onze App bevatten gegevens van een aantal Diensten en het is mogelijk dat, ondanks de beste inspanningen van Treatwell, een deel van de informatie over prijzen en andere informatie die voor bepaalde Diensten wordt weergegeven onjuist is.
    4. Tenzij "Betaling op Locatie" beschikbaar is en je daarvoor hebt gekozen (zie artikel 8.8 hieronder), dient de betaling voor alle Diensten te worden verricht op het moment van boeken, in euro's, met een creditcard of betaalpas, of via een betaalsysteem van derden, zoals PayPal of door gebruik te maken van de Betaalfaciliteit. Als je ervoor kiest om via een betaalsysteem van een derde te betalen, wordt je doorgestuurd naar hun Website om te betalen en zul je onderworpen worden aan hun algemene voorwaarden, privacybeleid en andere gebruiksvoorwaarden. Controleer deze zorgvuldig voordat je je Order bevestigt. Jij bent er verantwoordelijk voor dat je gebruikersnaam en wachtwoord voor de Website of App en andere beveiligingsinformatie die je gebruikt om toegang te krijgen tot je account op de Betaalfaciliteit geheim blijft. Eventuele valutaomrekeningskosten of andere kosten die je maakt in verband met een betaling zijn naast de prijs die je aan ons betaalt voor jouw rekening.
    5. Betalingen via de Betaalfaciliteit worden verwerkt door externe leveranciers van betaaldiensten. Treatwell zal er in alle redelijkheid voor zorgen dat de Betaalfaciliteit te allen tijde beschikbaar is en functioneert, maar kan geen ononderbroken of veilige toegang tot deze Betaalfaciliteit garanderen, noch kunnen we garanderen dat de faciliteit virus- of foutenvrij is. We maken gebruik van de diensten van externe leveranciers van betaaldiensten om betalingen te verwerken en omdat er veel factoren buiten onze macht liggen (zoals vertragingen in het banksysteem of in de netwerken van betaalkaarten), kunnen we niet voorspellen of garanderen hoeveel tijd er nodig is om de verwerking van je betaling te voltooien. Toegang tot de Betaalfaciliteit kan soms beperkt zijn om reparaties, onderhoud of introductie van nieuwe faciliteiten of diensten mogelijk te maken. We zullen in alle redelijkheid proberen om je op de hoogte te brengen van geplande onderbrekingen van deze Betaalfaciliteit en zullen doen wat we kunnen om de faciliteit zo spoedig mogelijk te herstellen.
    6. Indien je via de Betaalfaciliteit betaalt voor Diensten, zal Treatwell de betaling innen in haar hoedanigheid van handelsagent van de betreffende Partner. Zodra Treatwell je betaling voor de Diensten succesvol heeft ontvangen, zal je schuld aan de Partner namens wie Treatwell de betaling heeft geïnd voldaan zijn.
    7. Bij de meeste Orders kan je de optie hebben om een "Betaling op Locatie" boeking te doen. Dit betekent dat je de Order kunt doen, maar vervolgens direct aan de Partner kunt betalen ten tijde van de afspraak (d.w.z. niet vooraf betalen voor de Order op de Website of via onze App via de Betaalfaciliteit). Deze optie verschijnt alleen als de Order en de Partner beide in aanmerking komen voor "Betaling op Locatie" (wat in de meeste gevallen zo zal zijn). Houd er ook rekening mee dat je maximaal drie "Betaal op Locatie" boekingen tegelijkertijd mag hebben. MERK OP DAT TREATWELL CADEAUBONNEN NIET KUNNEN WORDEN INGEWISSELD BIJ 'BETAAL OP LOCATIE' BOEKINGEN.
    8. Houd er rekening mee dat je bij het plaatsen van een "Betaal op Locatie" Order nog steeds een bindend wettelijk contract sluit met betrekking tot de Order en dat je, nadat de Orderbevestiging is verstuurd en het Partnercontract is gevormd, de Partner volledig dient te betalen wanneer je (of de ontvanger van de Diensten) op de afspraak komt. Indien je niet op een afspraak komt waarvoor je niet hebt betaald, blijf je aansprakelijk tegenover de Partner voor het volledige bedrag dat verschuldigd is krachtens het Partner Contract, tenzij de afspraak geannuleerd werd in overeenstemming met artikel 5. Het Partner Contract is in alle gevallen onderworpen aan deze Boekingsvoorwaarden inclusief de annuleringsperiode.
    9. Aansprakelijkheid
    10. Wanneer we nalatig zijn geweest en/of een contractuele verplichting tegenover jou hebben geschonden, zijn wij aansprakelijk voor een schade of verlies die of dat je als gevolg daarvan lijdt, mits dat verlies en/of die schade te verwachten is. Verlies of schade is te verwachten als het een duidelijk en direct gevolg is van onze nalatigheid of contractbreuk of door jou en ons zou zijn beschouwd als een mogelijk direct gevolg ervan op het moment dat we het Treatwell Contract sloten.
    11. We aanvaarden we geen enkele aansprakelijkheid voor de volgende soorten schade of verlies, hetzij als gevolg van contractbreuk, onrechtmatige daad (inclusief nalatigheid) of anderszins, zelfs als het verlies te verwachten is: inkomsten - of omzetderving, verlies van zaken, winstderving, verlies van verwachte besparingen, of verspilling van management- of kantoortijd.
    12. Onze aansprakelijkheid voor overlijden of lichamelijk letsel voortvloeiend uit onze nalatigheid, fraude of frauduleuze voorstelling van zaken of enige andere aansprakelijkheid die niet kan worden uitgesloten of beperkt naar Belgisch recht, sluiten we niet uit en beperken we niet.
  9. Ons recht om deze Boekingsvoorwaarden te wijzigen
    1. Wij kunnen deze Boekingsvoorwaarden van tijd tot tijd herzien in de volgende omstandigheden:
      1. Als we het proces voor het accepteren van betalingen van jou wijzigen;
      2. Indien er veranderingen zijn in relevante wetten en wettelijke vereisten; en/of
      3. Als er andere wijzigingen in onze zaken zijn die redelijkerwijs inhouden dat we deze Boekingsvoorwaarden moeten wijzigen.
    2. Elke keer als je Diensten of Treatwell Cadeaubonnen via de Website of onze App bestelt, zijn de Boekingsvoorwaarden die op dat moment van kracht zijn (en beschikbaar zijn voor weergave op de Website en onze App) van toepassing op het Treatwell Contract tussen jou en ons en het Partner Contract tussen jou en de Partner. De datum waarop deze Boekingsvoorwaarden voor het laatst zijn bijgewerkt staat bovenaan deze pagina.
  10. Algemeen
    1. Al je mededelingen en kennisgevingen dienen per e-mail naar Treatwell te worden verstuurd via info@treatwell.be of per post naar Treatwell, Nieuwezijds Voorburgwal 120 – 1012SH Amsterdam, Nederland. Treatwell kan mededelingen en kennisgevingen aan je doen per post, via e-mail of door kennisgevingen te posten op de Website of via onze App.
    2. Let op, onze klantenservice is geopend van 8.30 uur tot 20.30 uur van maandag tot en met vrijdag en van 9.00 uur tot 18.00 uur op zaterdag en feestdagen (gesloten op zondag, Eerste kerstdag en nieuwjaarsdag).
    3. Indien door een bevoegde instantie wordt vastgesteld dat een van deze Boekingsvoorwaarden in enige mate ongeldig, onwettig of niet afdwingbaar is, zal deze bepaling of voorwaarde in die mate worden afgescheiden van de overige voorwaarden en bepalingen die voor zover wettelijk toegestaan van kracht blijven.
    4. Deze Boekingsvoorwaarden worden beheerst door en geïnterpreteerd overeenkomstig Belgisch recht. U en wij komen overeen dat de Nederlandstalige rechtbanken van Brussel niet-exclusief bevoegd zijn om te beslissen over enige vordering of geschil die of dat voortvloeit uit of verband houdt met de bestelling en/of levering van Diensten via de Website of onze App.

Bijlage I: Modelformulier voor herroeping (niet voor Boekingen) Modelformulier voor herroeping (dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)

Aan: Treatwell BNL B.V.
Nieuwezijds Voorburgwal 120
1012SH Amsterdam
Nederland
E-mailadres: info@treatwell.be
Tel: 025 88 47 55

Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende
de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]*
de levering van de volgende digitale inhoud: [aanduiding digitale inhoud]*
de verrichting van de volgende dienst: [aanduiding dienst]*,
herroep/herroepen*
Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]
[Naam consumenten(en)]
[Adres consument(en)]
[Handtekening consument(en)] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)
  • Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.