Fanny is een super vriendelijke zeer capabele kapster. Ik heb erg genoten van onze babbel. Mijn permanent is ook heel mooi gezet ben er heel blij mee :)
Styling door Fanny
Toogi•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Leuke dame! Bedankt voor de goede tips!
Styling door Fanny
Sajida•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heel erg te vreden en fanny geeft je echt goede advies hoe je haar gezond kan houden en is heel erg vriendelijk
Styling door Fanny
Regenia•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
I really enjoyed going to the salon. Fanny was very friendly and professional. She explained the process thoroughly and she knows what she is doing. I am very happy with the result!