Fanny is een super vriendelijke zeer capabele kapster. Ik heb erg genoten van onze babbel. Mijn permanent is ook heel mooi gezet ben er heel blij mee :)
Styled by Fanny
Toogi•about 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Leuke dame! Bedankt voor de goede tips!
Styled by Fanny
Sajida•about 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Heel erg te vreden en fanny geeft je echt goede advies hoe je haar gezond kan houden en is heel erg vriendelijk
Styled by Fanny
Regenia•about 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
I really enjoyed going to the salon. Fanny was very friendly and professional. She explained the process thoroughly and she knows what she is doing. I am very happy with the result!