Fanny is een super vriendelijke zeer capabele kapster. Ik heb erg genoten van onze babbel. Mijn permanent is ook heel mooi gezet ben er heel blij mee :)
Réalisé par Fanny
Toogi•il y a environ 5 ans
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Leuke dame! Bedankt voor de goede tips!
Réalisé par Fanny
Sajida•il y a environ 5 ans
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Heel erg te vreden en fanny geeft je echt goede advies hoe je haar gezond kan houden en is heel erg vriendelijk
Réalisé par Fanny
Regenia•il y a environ 5 ans
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
I really enjoyed going to the salon. Fanny was very friendly and professional. She explained the process thoroughly and she knows what she is doing. I am very happy with the result!