She heard for what was the style I wanted for my daughter, showed her some pics and she explained what can work and what cannot. The final haircut was absolutely amazing!!! She took her time and gave an absolutely amazing haircut and my daughter was super happy with the final outcome.
Styling door Fanny
Uma•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Blij om weer bij onze vertrouwde kapster terecht te kunnen! Gezellig bijpraten en een perfecte knipbeurt!
Styling door Fanny
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik ben opnieuw heel tevreden van het resultaat! Bedankt, you Made my day!
Styling door Fanny
Yassmina•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik moet zeggen dat ik niet alleen tevreden ben, maar ik bewonder Fanny's menselijke natuur, hij is gewoon een meester in zijn vak en doet zijn werk met veel liefde en vaardigheid.
Styling door Fanny
Arpik•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fanny gave us a great haircut en very useful tips on how to get the best out of our curls.