Voor de correcte behandeling van jouw krullen zeker een afspraak maken bij Salon Glossy. Fanny is niet alleen vriendelijk maar ze weet wat ze doet. Ik ben helemaal tevreden met mijn resultaten.
Styling door Fanny
Aymee•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik ben heel tevreden over de resultaat van mijn haar. De vrouw was heel vriendelijk en professioneel. Ik raad iedereen aan om naar daar te gaan.
Styling door Fanny
Khaled•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Dit is een adres om te onthouden.
Styling door Fanny
Kas Souad•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Happy with The keramax treatment, and Fanny is a very Nice lady.
Styling door Fanny
Hamdaoui•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Always very nice to have my hair done here! Very friendly, clean and professional.