Mijn haar was zeer goed geknipt.
Gezellige kapster
Styling door Fanny
Dora•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
A very professional and pleasant experience with Fanny. A very nice lady and knows and does her job very well. I am happy with my haircut and she was very understanding as I was a bit late for my appointment. Going back soon for sure.
Styling door Fanny
Ann•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fanny vraagt naar je verwachtingen en stemt regelmatig met je af. Zo is je kapsel 100% zoals je verwacht. Mijn krullen zien er weer schitterend uit!
Styling door Fanny
Nathalie•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fanny ontvangt je steeds met enthousiasme en is zeer getalenteerd. Ik ga steeds buiten met een super fijn gevoel en een prachtige haardos.