Mijn haar was zeer goed geknipt.
Gezellige kapster
Réalisé par Fanny
Dora•il y a environ 4 ans
Avis vérifié
A very professional and pleasant experience with Fanny. A very nice lady and knows and does her job very well. I am happy with my haircut and she was very understanding as I was a bit late for my appointment. Going back soon for sure.
Réalisé par Fanny
Ann•il y a environ 4 ans
Avis vérifié
Fanny vraagt naar je verwachtingen en stemt regelmatig met je af. Zo is je kapsel 100% zoals je verwacht. Mijn krullen zien er weer schitterend uit!
Réalisé par Fanny
Nathalie•il y a environ 4 ans
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Fanny ontvangt je steeds met enthousiasme en is zeer getalenteerd. Ik ga steeds buiten met een super fijn gevoel en een prachtige haardos.