Mijn haar was zeer goed geknipt.
Gezellige kapster
Styled by Fanny
Dora•about 4 years ago
Verified review
A very professional and pleasant experience with Fanny. A very nice lady and knows and does her job very well. I am happy with my haircut and she was very understanding as I was a bit late for my appointment. Going back soon for sure.
Styled by Fanny
Ann•about 4 years ago
Verified review
Fanny vraagt naar je verwachtingen en stemt regelmatig met je af. Zo is je kapsel 100% zoals je verwacht. Mijn krullen zien er weer schitterend uit!
Styled by Fanny
Nathalie•about 4 years ago
Verified review
Show venue reply...
Fanny ontvangt je steeds met enthousiasme en is zeer getalenteerd. Ik ga steeds buiten met een super fijn gevoel en een prachtige haardos.