Voor de correcte behandeling van jouw krullen zeker een afspraak maken bij Salon Glossy. Fanny is niet alleen vriendelijk maar ze weet wat ze doet. Ik ben helemaal tevreden met mijn resultaten.
Styled by Fanny
Aymee•over 4 years ago
Verified review
Show venue reply...
Ik ben heel tevreden over de resultaat van mijn haar. De vrouw was heel vriendelijk en professioneel. Ik raad iedereen aan om naar daar te gaan.
Styled by Fanny
Khaled•over 4 years ago
Verified review
Show venue reply...
Dit is een adres om te onthouden.
Styled by Fanny
Kas Souad•over 4 years ago
Verified review
Show venue reply...
Happy with The keramax treatment, and Fanny is a very Nice lady.
Styled by Fanny
Hamdaoui•over 4 years ago
Verified review
Show venue reply...
Always very nice to have my hair done here! Very friendly, clean and professional.