Very good place for people with curls! Fanny is very friendly and very professional.
Styling door Fanny
Madhura•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
het beste krullenkapsalon
Styling door Fanny
Yvette•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zeer fijne ervaring bij Fanny! Een kapper die weet wat ze doet, alles goed uitlegt en met veel plezier je haren mooi en verzorgd maakt! Ze gaat zeer professioneel te werk en doet je direct op je gemak voelen bij haar. Een zeer goed salon!!
Styling door Fanny
Djeyna•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Top!
Styling door Fanny
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
This haircut was for my daughter. If you go to Fanny with a haircut in mind and with a picture she will tell you what can be done and how it would look and is open to your views. She then determines what is the best haircut and only after you agree with her she proceed with the haircut . I have got a haircut done for my daughter twice and my daughter is a happy customer!