Even though I didn't make the right choice when I made the reservation, she didn't make a problem of it. Her work was very good and we had a very nice chat.
I will be back!
Behandeling door Fanny
María•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Weeral een zalige voormiddag gehad met Fanny
Uitgroei volledig aangepakt, goe gebabbeld en fijn gelachen met een superfijne medewerker van het Station. God works in mysterious ways
Dank u weeral lieve Fanny
Styling door Fanny
Sylvie•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
First time permanent curls for me, and it went well! I am happy with the result, booking my next appointment to have Fanny colour my hair now 👌
Styling door Fanny
Athénaïs•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Was geweldig zoals altijd
Styling door Fanny
Lisa•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fanny is altijd heel erg behulpzaam en lief en geeft je ontzettend veel informatie.
Ik heb dingen ontdekt die ik nooit elders eerder gehoord had en ik ben al 50 jaar jong😳