Even though I didn't make the right choice when I made the reservation, she didn't make a problem of it. Her work was very good and we had a very nice chat.
I will be back!
Treatment by Fanny
María•over 3 years ago
Verified review
Weeral een zalige voormiddag gehad met Fanny
Uitgroei volledig aangepakt, goe gebabbeld en fijn gelachen met een superfijne medewerker van het Station. God works in mysterious ways
Dank u weeral lieve Fanny
Styled by Fanny
Sylvie•over 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
First time permanent curls for me, and it went well! I am happy with the result, booking my next appointment to have Fanny colour my hair now 👌
Styled by Fanny
Athénaïs•over 3 years ago
Verified review
Was geweldig zoals altijd
Styled by Fanny
Lisa•over 3 years ago
Verified review
Fanny is altijd heel erg behulpzaam en lief en geeft je ontzettend veel informatie.
Ik heb dingen ontdekt die ik nooit elders eerder gehoord had en ik ben al 50 jaar jong😳