Even though I didn't make the right choice when I made the reservation, she didn't make a problem of it. Her work was very good and we had a very nice chat.
I will be back!
Réalisé par Fanny
María•il y a plus de 3 ans
Avis vérifié
Weeral een zalige voormiddag gehad met Fanny
Uitgroei volledig aangepakt, goe gebabbeld en fijn gelachen met een superfijne medewerker van het Station. God works in mysterious ways
Dank u weeral lieve Fanny
Réalisé par Fanny
Sylvie•il y a plus de 3 ans
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
First time permanent curls for me, and it went well! I am happy with the result, booking my next appointment to have Fanny colour my hair now 👌
Réalisé par Fanny
Athénaïs•il y a plus de 3 ans
Avis vérifié
Was geweldig zoals altijd
Réalisé par Fanny
Lisa•il y a plus de 3 ans
Avis vérifié
Fanny is altijd heel erg behulpzaam en lief en geeft je ontzettend veel informatie.
Ik heb dingen ontdekt die ik nooit elders eerder gehoord had en ik ben al 50 jaar jong😳