Me hice un alisado y quedó maravilloso.el tratamiento espectacular y cuidado especial al cabello
Styling door Fanny
Yamila•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mijn kapsel bestaat uit verschillende texturen van krullen (geen kroes) en de expertise van Fanny komt hierbij heel goed van pas. In het verleden heb ik al heel veel kappers bezocht maar niemand stelde voor om droog te knippen, met meestal teleurstellingen tot gevolg. Pas toen Fanny voorstelde om droog te knippen, kwamen ze weer tot leven en mooi in model. Mijn krullen houden niet van brushing, dus daar wordt ook rekening mee gehouden. Je krullen zijn hier in goede handen!
Styling door Fanny
Sarah•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Onlangs weer langsgegaan voor een knipbeurt en I LOVED IT! Ik vind het moeilijk om een goede kapper te vinden in Antwerpen die mijn krullen mooi knipt, maar Fanny stelt me nooit teleur. Ook het Biosilk herstellende haarmasker was geweldig. Mijn krullen glanzen en zijn weer gedefinieerd. Dankjewel Fanny!
Styling door Fanny
Axelle•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze was bezig met haar nagels toen ik op tijd bij de afspraak was gekomen dus moest ik wachten tot haar nagels drogen, ze had een sip gezicht, niet vriendelijk ook nog had ze de behandeling niet afgemaakt omdat een andere klant was gekomen.
Ik moest naar een andere kapper gaan om de behandeling af te maken.
Ze had mijn haar niet eens goed afgespoeld.
Vreselijk was het.