Fanny is a very relaxed and super hairdresser.
Colloring, cutting was excellent.
She is more than professional...
Best place to go with curly hair
Styling door Fanny
naomi•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super happy with my haircut. She really knows how to handle my curls. Thank you Fanny!
Styling door Fanny
Valerie•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik heb al verschillende keren mijn krullen droog laten knippen door Fanny en steeds ben ik tevreden. Fanny weet hoe krullen moeten geknipt worden en ook het drogen gebeurt met kennis van zaken, in tegenstelling tot vele andere kappers. Fanny luistert ook echt naar mijn wensen en tussendoor nog een aangename babbel. Ik kom hier altijd blij buiten. Een aanrader voor mensen met krullen!!
Styling door Fanny
Karin•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Naast het feit dat ik zeer tevreden ben met hoe mijn haar is geknipt, wil ik er ook even op wijzen dat ik in lange tijd nog nooit zo een klantvriendelijke persoon heb leren kennen. Je merkt dat het bij haar niet enkel om het geld gaat en alles zsm moet gaan, maar dat haar passie hier echt ligt en dat ze alles met liefde uitvoert. Mij zie je hier zeker en vast terug. Nieuwe vaste klant er bij.
Styling door Fanny
Amélie•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Goed kapster! Weet wat ze doet en ook nog eens een hele lieve vrouw! Ze heeft goed de tijd genomen voor mn dochter en haar krullen zijn weer mooi teruggekomen.