Dank jullie wel Tetiana en Anastasia voor de geweldige service. :) Ik ben heel erg tevreden met mijn manicure en pedicure. Heel veel oog voor detail. Ik zal jullie zeker aanraden !
Paulina•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was voor mij de eerste keer dat ik een behandeling in het salon liet doen.
Ik werd vriendelijk ontvangen.
De BIAB was nauwkeurig uitgevoerd.
Mijn nagels zijn nog nooit zo mooi geweest.😀
Ik ben tevreden.
Het salon is clean. De dames werken ook heel hygiënisch.
Bedankt voor de aangename ervaring.🙏🏻🍀❤️
Behandeling door ANASTASIA•Builder gel manicure
Julie•5 maanden geleden
Geverifieerde review
super
Nikki•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Weeral top 💅. Tetiana weet precies wat ik wil zonder dat ik teveel moet uitleggen ☺️
Behandeling door TETIANA•Gellak manicure
Leïla•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Anastasia did a good job, the older woman with the brown hair kept rushing me and telling me there was no time… made the experience vert uncomfortable.