Dank jullie wel Tetiana en Anastasia voor de geweldige service. :) Ik ben heel erg tevreden met mijn manicure en pedicure. Heel veel oog voor detail. Ik zal jullie zeker aanraden !
Paulina•5 months ago
Verified review
Het was voor mij de eerste keer dat ik een behandeling in het salon liet doen.
Ik werd vriendelijk ontvangen.
De BIAB was nauwkeurig uitgevoerd.
Mijn nagels zijn nog nooit zo mooi geweest.😀
Ik ben tevreden.
Het salon is clean. De dames werken ook heel hygiënisch.
Bedankt voor de aangename ervaring.🙏🏻🍀❤️
Treatment by ANASTASIA•Builder Gel Manicure
Julie•5 months ago
Verified review
super
Nikki•5 months ago
Verified review
Weeral top 💅. Tetiana weet precies wat ik wil zonder dat ik teveel moet uitleggen ☺️
Treatment by TETIANA•Gel Nails Manicure
Leïla•5 months ago
Verified review
Anastasia did a good job, the older woman with the brown hair kept rushing me and telling me there was no time… made the experience vert uncomfortable.