Dank jullie wel Tetiana en Anastasia voor de geweldige service. :) Ik ben heel erg tevreden met mijn manicure en pedicure. Heel veel oog voor detail. Ik zal jullie zeker aanraden !
Paulina•il y a 5 mois
Avis vérifié
Het was voor mij de eerste keer dat ik een behandeling in het salon liet doen.
Ik werd vriendelijk ontvangen.
De BIAB was nauwkeurig uitgevoerd.
Mijn nagels zijn nog nooit zo mooi geweest.😀
Ik ben tevreden.
Het salon is clean. De dames werken ook heel hygiënisch.
Bedankt voor de aangename ervaring.🙏🏻🍀❤️
Réalisé par ANASTASIA•Manucure au gel de construction
Julie•il y a 5 mois
Avis vérifié
super
Nikki•il y a 5 mois
Avis vérifié
Weeral top 💅. Tetiana weet precies wat ik wil zonder dat ik teveel moet uitleggen ☺️
Réalisé par TETIANA•Vernis semi-permanent mains
Leïla•il y a 5 mois
Avis vérifié
Anastasia did a good job, the older woman with the brown hair kept rushing me and telling me there was no time… made the experience vert uncomfortable.