Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,8
242 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Ik laat mijn pedicure hier altijd doen, best prijzig maar altijd goed gedaan. Deze keer was het echter rotslecht... verschillende nagels waren half afgeknipt, niet alle nagellak weggehaald (echt nog rode strepen), eelt niet voldoende of amper gedaan...
Ik werd vriendelijk ontvangen. Mijn nagels zien er prachtig uit. 💅🏻😍 Anastasia werkt professioneel en vlot. Ik ben tevreden. 🙏🏻🍀❤️
I am very satisfied with the work of Anastasiia, who is a true professional. A pleasant atmosphere in the salon and the best professionals
Absolutely love my nails! The technician was super gentle and detail-oriented. The salon is clean and cozy, and the results are perfect. 10/10 experience, will definitely return!
mooi verzorgde nagels, en een fijne ervaring in het salon
10
1
10
11
12
38
12