Ik laat mijn pedicure hier altijd doen, best prijzig maar altijd goed gedaan.
Deze keer was het echter rotslecht... verschillende nagels waren half afgeknipt, niet alle nagellak weggehaald (echt nog rode strepen), eelt niet voldoende of amper gedaan...
Behandeling door ANASTASIA•Pedicure
Tara•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik werd vriendelijk ontvangen.
Mijn nagels zien er prachtig uit. 💅🏻😍
Anastasia werkt professioneel en vlot.
Ik ben tevreden. 🙏🏻🍀❤️
Julie•4 maanden geleden
Geverifieerde review
I am very satisfied with the work of Anastasiia, who is a true professional. A pleasant atmosphere in the salon and the best professionals
Nadia•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Absolutely love my nails! The technician was super gentle and detail-oriented. The salon is clean and cozy, and the results are perfect. 10/10 experience, will definitely return!
Behandeling door TETIANA•Builder gel manicure
Eylul•4 maanden geleden
Geverifieerde review
mooi verzorgde nagels, en een fijne ervaring in het salon