De service is geweldig. Lekkere koffie en een vriendelijk ontvangst. Ze werken zeer nauwkeurig en professioneel!
Ik ben aan het na genieten van mijn mooie nagels.
Behandeling door Ludmila •Gellak manicure
Sofie•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Service is always great! A lot of attention to detail.