Mijn nagels zijn altijd perfect, helemaal naar mijn wens!
Behandeling door Svitlana •Gellak manicure
Tola•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik was al enge tijd op zoek, een goede manicure + gellak. Het lijkt misschien eenvoudig maar dat is het allerminst. Na enkele geprobeerd te hebben in dit salon direct terug een afsprak gemaakt. Professionaliteit/prijs/kwaliteit/vriendelijkheid...alles was aanwezig TOP!
Behandeling door Le •Gellak manicure
Viviane•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt een super goede zaak met allemaal professionele nagel artiesten. Ze zijn super vriendelijk en zijn allemaal zeer goed in hun vak! Voordien was ik een nagelbijter en heb verschillende salons geprobeerd om biab tr laten plaatsen maar nergens bleef het langer dan 1 week op mijn nagels, nu blijft het meer dan 3 weken en bijt ik niet meer, echt super!
Behandeling door Snizhana •Builder gel manicure
Margo•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn om hier terug te komen en terug met mooie verzorgde nagels buiten te gaan. Gellak blijft lang goed. Zeer vriendelijk en kennis van zaken.
Behandeling door Sofiia •Gellak manicure
Margot•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Keer op keer worden mijn nagels super goed gedaan met de nodige aandacht voor details!!🤩😍👌