De service is geweldig. Lekkere koffie en een vriendelijk ontvangst. Ze werken zeer nauwkeurig en professioneel!
Ik ben aan het na genieten van mijn mooie nagels.
Treatment by Ludmila •Gel Nails Manicure
Sofie•over 2 years ago
Verified review
Service is always great! A lot of attention to detail.