I was very pleased with Seda, I didn’t expect so much much but I came out more than happy with my new haircut. Very friendly staff so I highly recommend this kapsalon
Styling door Seda•Vrouwen knippen
Angela•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben’s the best.
Ik ben Benfan.
Styling door Ben•Mannen knippen
Bart•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
top!
recoiffe-moi le moral.. wel nodig met dat winterweer in de lente...
Styling door Ben•Vrouwen knippen
Mieke•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd de gevraagde kleur en snit en afwerking. Aangename sfeer met een koffietje en up top date lectuur. Gezellige babbel.
Ontspannen namiddag
Styling door Seda•Kleuren - volledig
Meyvaert•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een aangename weerzien met Ben.
Hij is heel attent, vriendelijk en professioneel in wat hij doet.
Mooi, proper kapsalon.
Aanrader.