Mijn eerste bezoek aan Signature en zeker niet mijn laatste!! Ik kom zeker en vast terug. Een top kapsalon💯 Aangenaam, vriendelijk en professioneel. Mijn balayage is super mooi! Dankuwel.
Styling door Seda•
Föhnen / StylenToon alles…
Sarah•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben is een vakman.
Aangenaam groot en proper salon.
Top service!
Styling door Ben•Mannen knippen
Peeters•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellige sfeer, persoonlijke behandeling, vriendelijk en attent tijdens de kleuring, steeds een snit die lang perfect blijft, goed advies qua kleuring en snit.
Styling door Seda•Kleuren - volledig
Machteld•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Up-to-date haarsalon zowel in service als in haartrends. Kan door de expertise de klant meenemen in te verhaal en durven te kiezen voor een ander type kapsel.
Styling door Ben•Mannen knippen
Valentijn•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Steeds goede service, je komt er altijd met de smile terug buiten. Er wordt goed geluisterd naar jouw wensen waarna deskundig advies wordt gegeven. Als klant wordt je vertroeteld, van zodra je aan de beurt bent, gaat alle aandacht naar jou. Het salon gebruikt uitstekende producten, zowel voor het haar als voor de facials. Ik raad het salon absoluut aan.