I was very pleased with Seda, I didn’t expect so much much but I came out more than happy with my new haircut. Very friendly staff so I highly recommend this kapsalon
Réalisé par Seda•Coupe femme
Angela•il y a environ 2 ans
Avis vérifié
Ben’s the best.
Ik ben Benfan.
Réalisé par Ben•Coupe homme
Bart•il y a environ 2 ans
Avis vérifié
top!
recoiffe-moi le moral.. wel nodig met dat winterweer in de lente...
Réalisé par Ben•Coupe femme
Mieke•il y a environ 2 ans
Avis vérifié
Zoals altijd de gevraagde kleur en snit en afwerking. Aangename sfeer met een koffietje en up top date lectuur. Gezellige babbel.
Ontspannen namiddag
Réalisé par Seda•Coloration tête complète femme
Meyvaert•il y a environ 2 ans
Avis vérifié
Het was een aangename weerzien met Ben.
Hij is heel attent, vriendelijk en professioneel in wat hij doet.
Mooi, proper kapsalon.
Aanrader.