Deze keer nam ik mijn zoon mee naar mijn eigen vertrouwde styling salon. Een zeer veeleisende jongen die niet gauw iemand met zijn -toen nog lange weelderige- haar vertrouwt. Maar dankzij Ben & team kwam hij glunderend buiten met een nieuwe look die hem op zijn best toont! Zegt hij zo tegen mij: "Dit is de eerste keer ooit dat iemand luistert naar mijn wensen én méér doet dan gewoon korter zetten. Nu heb ik eindelijk een look die bij mij past!"
Styling door Ben•Mannen knippen
Marc•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Topsalon. Fijne mensen.
Styling door Ben•Mannen knippen
Bart•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top
Styling door Ben•Mannen knippen
Viktor•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Seda is een super kapster. Ik voelde me heel snel op mijn gemak bij haar. Ze straalt positiviteit uit. Maakt tijd voor jou en geeft jouw veel tips ivm haar. Ik ben vanaf nu een vaste klant. Super tevreden !!