Mooie en nette interieur en heel professionele kapsters
Styling door Seda•Permanent
Donn•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is helaas wat te duur voor me...
Maar heb een duurzaam en pittig kapsel gekregen dat heel hartelijk tot stand kwam. Bedankt.
Styling door Seda•Vrouwen knippen
An•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Dankjewel!! Alweer zeer content met het resultaat :)
Styling door Ben•Vrouwen knippen
Hanna•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Door mijn krullig en fijn haar heb ik moeite gehad een goede kapper te vinden. Sinds ik Ben heb gevonden is die zoektocht voorbij. Ik kom hier al enkele jaren en ben altijd enorm blij met het resultaat!