Deze keer nam ik mijn zoon mee naar mijn eigen vertrouwde styling salon. Een zeer veeleisende jongen die niet gauw iemand met zijn -toen nog lange weelderige- haar vertrouwt. Maar dankzij Ben & team kwam hij glunderend buiten met een nieuwe look die hem op zijn best toont! Zegt hij zo tegen mij: "Dit is de eerste keer ooit dat iemand luistert naar mijn wensen én méér doet dan gewoon korter zetten. Nu heb ik eindelijk een look die bij mij past!"
Styled by Ben•Men's Haircuts
Marc•over 1 year ago
Verified review
Topsalon. Fijne mensen.
Styled by Ben•Men's Haircuts
Bart•over 1 year ago
Verified review
Top
Styled by Ben•Men's Haircuts
Viktor•over 1 year ago
Verified review
Seda is een super kapster. Ik voelde me heel snel op mijn gemak bij haar. Ze straalt positiviteit uit. Maakt tijd voor jou en geeft jouw veel tips ivm haar. Ik ben vanaf nu een vaste klant. Super tevreden !!