Ben is een fantastische kapper en een geweldige gastheer. Hij runt zijn kapsalon met hart en ziel, en dat voel je meteen zodra je binnenstapt. De sfeer is altijd warm en ontspannen, en je wordt er echt in de watten gelegd. Daarnaast levert hij vakmanschap van topniveau – ik ben elke keer weer supertevreden met mijn kapsel. Ik kom hier zeker terug en kan het iedereen aanraden!
Styling door Ben•Balayage
Ann•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke en rustige sfeer, goede kapster
Styling door Seda•Vrouwen knippen
Myriam•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Morris Motley!
Styling door Ben•Mannen knippen
Bart•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super gelijk gewoonlijk
Styling door Seda•Vrouwen - kleurspoeling
zehra•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben en Seda weten duidelijk waar ze mee bezig zijn, ze zien wat je haar nodig heeft en geven goeie tips. Seda knipt en kleurt enorm goed, met altijd een prachtig resultaat als gevolg. Dit kapsalon is dus een echte aanrader!