Ik vertrouw Ben volledig. Hij is zeer vakkundig en slaagt er telkens in me een heel persoonlijke snit te bezorgen. Hij luistert naar de noden van de klant en geeft ook zeer deskundig advies. Ik ben een heel tevreden klant!
Styling door Ben•Kleuren - volledig
geertrui•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben luistert, geeft raad, zegt wat ge kunt verwachten van je
gekozen model luistert opnieuw en knipt je gevraagde coupe maar met de nodige aanpassingen. Nu
Styling door Ben•Kleuren - volledig
Meyvaert•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
prima ervaring! De kapper heeft goed geluisterd en gaf me een perfecte snit, zoals ik het graag zie!
Hiervoor kom ik terug.
Styling door Ben•Vrouwen knippen
Bea•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wauw, mijn wenkbrauwen zijn perfect! Dankjewel voor je magie Seda!
Behandeling door Seda•Wenkbrauwen waxen
Mary•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer aangenaam salon, zeer hygiënisch en vriendelijk personeel.