Ben is een fantastische kapper en een geweldige gastheer. Hij runt zijn kapsalon met hart en ziel, en dat voel je meteen zodra je binnenstapt. De sfeer is altijd warm en ontspannen, en je wordt er echt in de watten gelegd. Daarnaast levert hij vakmanschap van topniveau – ik ben elke keer weer supertevreden met mijn kapsel. Ik kom hier zeker terug en kan het iedereen aanraden!
Réalisé par Ben•Balayage
Ann•il y a plus d’un an
Avis vérifié
Leuke en rustige sfeer, goede kapster
Réalisé par Seda•Coupe femme
Myriam•il y a plus d’un an
Avis vérifié
Morris Motley!
Réalisé par Ben•Coupe homme
Bart•il y a plus d’un an
Avis vérifié
Super gelijk gewoonlijk
Réalisé par Seda•Coloration semi-permanente
zehra•il y a plus d’un an
Avis vérifié
Ben en Seda weten duidelijk waar ze mee bezig zijn, ze zien wat je haar nodig heeft en geven goeie tips. Seda knipt en kleurt enorm goed, met altijd een prachtig resultaat als gevolg. Dit kapsalon is dus een echte aanrader!