Hele fijn ontvangst en pedicure. Dit adresje was nieuw voor mij maar ik werd super vriendelijk ontvangen, er werd mij een heldere uitleg gegeven en de pedicure was heel goed gedaan. Aanrader!
Behandeling door Angelika•Medische pedicure
Luna•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel netjes en vakkundig. Heel vriendelijk. Zeker een aanrader.
Behandeling door Angelika•Medische pedicure
Danique•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een hele zorgzame en sympathieke dame! Voor mooie nagels moet je hier zijn :)
Behandeling door Angelika•Kunstnagels opvullen
Laila•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Best pedicure I have ever had, very professional. I certainly come back.
Behandeling door Angelika•Medische pedicure
Aurelie•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Warm ontvangst Zeer nauwkeurige behandeling.
Ik kom zeker terug ,danku !!!!