Heel goed. Relatief prijzig, maar goede kwaliteit voor de prijs.
Behandeling door Angelika•
Gellak pedicureToon alles…
Eva•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Excellent 🤩
Behandeling door Angelika•
Medische pedicureToon alles…
Kim•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Very professional and knowledgeable
Behandeling door Angelika•Gellak manicure
Sheena•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Als je op zoek bent naar een professional met oog voor details dan ben je hier op het juiste adres. Angelika heeft me ontzettend goed geholpen. Dit word mijn vaste adres! Ze gaat secuur te werk en haar salon zag er ook erg mooi uit. Al het materiaal was hygiënisch en geordend.
Behandeling door Angelika•Medische pedicure
Rachida•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer grondige en uitgebreide pedicure, zeer tevreden! absolute aanrader!