As always Amazing experience of manicure with Angelika . I was given en expert advice and the result was just perfect! Very knowledgeable and kind , I highly recommend
Behandeling door Angelika•Nagelverlengingen
Svitla•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De ontvangst was ok maar bij start werd gemeld dat ik €20 moest bij betalen voor het verwijderen van de gellak omdat deze niet door het instituut werd geplaatst. Na het kiezen van de kleur werd vermeld dat ik nog eens €20 moest bij betalen omdat ik een BIAB kleur koos ipv Gellak. Tenslotte werd geweigerd kleur aan te brengen vanwege schimmelnagel. Ik moest dokter raadplegen. Heb ik dus gedaan maar mijn nagels waren in orde. Het was een onprettige ervaring.
Behandeling door Angelika•Manicure
Beatrijs•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Angelika is super friendly and professional. I love her medical pedicure, she takes the time to clean everything and to give advice. I can highly recommend this place!
Behandeling door Angelika•Medische pedicure
Krisja•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik liet een gewone manicure doen, zonder lakken. Zeer tevreden van.