Today I made first time Pedicure with Angelika and the result is just amazing! I never had softer feet , I had a lot of hard and cracked skin and now my feet are like baby ! Angelika works very safe , fast and professional. I had a professional advice and had a foot accessory as a gift . As always the salon is super clean and I enjoy it a lot ! I will sure come again and make a foot Spa to try it !
5 stars services, I highly recommend it !
Behandeling door Angelika•Medische pedicure
Svitla•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
I had a lovely experience and my nails look amazing. I’ve gotten so many compliments. Thank you so much for being so attentive! 💕
Behandeling door Angelika•Nagelversteviging
Cristina•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
I had an absolutely wonderful experience getting a pedicure today! Angelika was incredibly skilled, professional, and attentive to detail. My feet were in need of some serious care, and she did a fantastic job making them look and feel amazing. She was also super friendly and made the whole experience relaxing and enjoyable.
Behandeling door Angelika•Medische pedicure
Zee•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Superprofessioneel!
Behandeling door Angelika•
Medische pedicureToon alles…
An-Katrien•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Gisteren liet ik voor het eerst ooit professioneel nagels zetten. Angelica heeft me ontzettend vlot en attent vooruitgeholpen met de juiste keuze voor BIAB-nagels. Ze begreep duidelijk dat ik voor een natuurlijke en subtiele look ging en dat is precies het resultaat. Zeer aangename en ontspannende ervaring ook, een absolute aanrader!