Hele fijn ontvangst en pedicure. Dit adresje was nieuw voor mij maar ik werd super vriendelijk ontvangen, er werd mij een heldere uitleg gegeven en de pedicure was heel goed gedaan. Aanrader!
Treatment by Angelika•Chiropody
Luna•over 1 year ago
Verified review
Heel netjes en vakkundig. Heel vriendelijk. Zeker een aanrader.
Treatment by Angelika•Chiropody
Danique•over 1 year ago
Verified review
Een hele zorgzame en sympathieke dame! Voor mooie nagels moet je hier zijn :)
Treatment by Angelika•Nail Refill
Laila•over 1 year ago
Verified review
Best pedicure I have ever had, very professional. I certainly come back.
Treatment by Angelika•Chiropody
Aurelie•over 1 year ago
Verified review
Warm ontvangst Zeer nauwkeurige behandeling.
Ik kom zeker terug ,danku !!!!