Hele fijn ontvangst en pedicure. Dit adresje was nieuw voor mij maar ik werd super vriendelijk ontvangen, er werd mij een heldere uitleg gegeven en de pedicure was heel goed gedaan. Aanrader!
Réalisé par Angelika•Pédicure médicale
Luna•il y a plus d’un an
Avis vérifié
Heel netjes en vakkundig. Heel vriendelijk. Zeker een aanrader.
Réalisé par Angelika•Pédicure médicale
Danique•il y a plus d’un an
Avis vérifié
Een hele zorgzame en sympathieke dame! Voor mooie nagels moet je hier zijn :)
Réalisé par Angelika•Retouche de faux ongles
Laila•il y a plus d’un an
Avis vérifié
Best pedicure I have ever had, very professional. I certainly come back.
Réalisé par Angelika•Pédicure médicale
Aurelie•il y a plus d’un an
Avis vérifié
Warm ontvangst Zeer nauwkeurige behandeling.
Ik kom zeker terug ,danku !!!!