SANGÉLICA Avis

Frankrijklei 58 ( Epyl City entry ), 2000 Antwerpen

Voir la disponibilité et réserver en ligne

Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,7
221 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Hele fijn ontvangst en pedicure. Dit adresje was nieuw voor mij maar ik werd super vriendelijk ontvangen, er werd mij een heldere uitleg gegeven en de pedicure was heel goed gedaan. Aanrader!
Heel netjes en vakkundig. Heel vriendelijk. Zeker een aanrader.
Een hele zorgzame en sympathieke dame! Voor mooie nagels moet je hier zijn :)
Best pedicure I have ever had, very professional. I certainly come back.
Warm ontvangst Zeer nauwkeurige behandeling. Ik kom zeker terug ,danku !!!!
28
1
28
29
30
37
30