Dit was mijn tweede bezoek aan het salon. De vorige keer was de ontvangst een pak warmer, de voetmassage duurde langer, en de verzorging was grondiger. Ik had de indruk dat mijn verzorgster zich er snel wilde van af maken. De gellak is wel perfect gedaan.
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd super super vriendelijk 🤗
Mira•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer professioneel.
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer bekwaam en vriendelijk.
Werkt zeer veilig zelf ben ik Verpleester ,
Behandeling door Charlotte
Wiers Paula Vlamingstraat 55 .4.1 Knokke-Heist 8301•ongeveer 4 jaar geleden