Dit was mijn tweede bezoek aan het salon. De vorige keer was de ontvangst een pak warmer, de voetmassage duurde langer, en de verzorging was grondiger. Ik had de indruk dat mijn verzorgster zich er snel wilde van af maken. De gellak is wel perfect gedaan.
Anonyme•il y a presque 4 ans
Avis vérifié
Altijd super super vriendelijk 🤗
Mira•il y a environ 4 ans
Avis vérifié
Zeer professioneel.
Anonyme•il y a environ 4 ans
Avis vérifié
Zeer bekwaam en vriendelijk.
Werkt zeer veilig zelf ben ik Verpleester ,
Réalisé par Charlotte
Wiers Paula Vlamingstraat 55 .4.1 Knokke-Heist 8301•il y a environ 4 ans