Telefonisch afspraak gemaakt met Anouk wegens tevredenheid vorige behandeling.
Zeer ontevreden dat ik behandeling kreeg van andere persoon ONDANKS aanwezigheid Anouk.
Marc•il y a presque 4 ans
Avis vérifié
De professionele aanpak en benadering van het personeel is zeer aangenaam. Ik houd van de warmte van de zaak en haar ontvangst.
Nancy•il y a presque 4 ans
Avis vérifié
Heel tevreden
Mélanie•il y a presque 4 ans
Avis vérifié
Ondanks een fout in het registreren van de verschillende behandelingen hebben de dames op een super collegiale en klantvriendelijke manier alles in het werk gesteld om de behandelingen toch te laten plaatsvinden ! Echt super !!!