Telefonisch afspraak gemaakt met Anouk wegens tevredenheid vorige behandeling.
Zeer ontevreden dat ik behandeling kreeg van andere persoon ONDANKS aanwezigheid Anouk.
Marc•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
De professionele aanpak en benadering van het personeel is zeer aangenaam. Ik houd van de warmte van de zaak en haar ontvangst.
Nancy•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden
Mélanie•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ondanks een fout in het registreren van de verschillende behandelingen hebben de dames op een super collegiale en klantvriendelijke manier alles in het werk gesteld om de behandelingen toch te laten plaatsvinden ! Echt super !!!