Door omstandigheden wat lang gewacht om bij kapper te gaan.. Veronique weet je onmiddellijk gerust te stellen en na een half uurtje sta je weer buiten als nieuw. Haar goed gewassen, deugddoende hoofdmassage, perfecte snit!
Styling door Véronique•Vrouwen knippen
Boone•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden van de knipbeurt van mijn zoontje (3).
Véronique was zoals steeds lief en professioneel.
Styling door Véronique•Kinderen knippen
Maaike•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect
Styling door Véronique•Pony knippen
Evi•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke sfeer, en enorm blij met het resultaat
Styling door Véronique•
Highlights - heel hoofdToon alles…
Lotte•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het begon al bij de spoeling, hemels in die massagestoel ☺️. Verder zeer vlot en efficient geknipt. Ze voelt zeer goed aan wanneer een gesprek te starten en niet (ik was best moe ☺️)
Eindelijk een goeie kapper in de buurt gevonden