Veronique is een attente en heel goede kapster. Altijd zeer vriendelijk. Ook het meisje dat haar helpt, is altijd vriendelijk.
Styling door Véronique•Vrouwen knippen
Myriam•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zero communicatie. Zelfs een foto getoond.
Styling door Véronique•Vrouwen knippen
Anoniem•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Veronique heeft mijn haren gered na een slechte snit in de school als model. Dank u 🙏🏻
Styling door Véronique•Vrouwen knippen
Peggy•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
I think that everyone has trouble finding a great hairdresser that can listen to your needs and make them a reality. I went to her studio with a very bad haircut and she adjusted it very nicely and finally gave the me hairstyle that I always wanted! She also has a very comfortable massage chair when she wash you hair and she gives a great head massage. The studio is very well maintained and clean. Loved everything about it. Highly suggested to come here for your next cut :)
Styling door Véronique•Vrouwen knippen
dafne•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top kapster, luistert naar je wensen en knipt zoals gevraagd