Ik ga graag naar Pilli Pilli! Véronique is zeer vriendelijk, en ik ben altijd tevreden met het resultaat.
Styling door Véronique•Vrouwen - haarverzorging
Isaura•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer aangename ervaring. Veronique is een heel professionele kapster. De sfeer in het salon is aangenaam en rustig. De wasbeurt is ook heel ontspannend. Alles perfect!
Styling door Véronique•Vrouwen knippen
Veerle•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Wij komen zeker terug!
Styling door Véronique•Kinderen knippen
Viek•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Ervaring met opgeschoren coupes
Styling door Véronique•Vrouwen knippen
Fanny•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Kan eigenlijk alles aanraden maar mijn ervaring was voor balayage en knippen!