Bij Veronique is als thuis komen je mag haar alles vragen dat is geen enkel probleem. Ze zal altijd alles met liefde en respect beantwoorden. Haat werk is top gedaan je stapt er steeds met een grote smile buiten.
Styling door Véronique•
Highlights - heel hoofdToon alles…
Wendy•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer genoten van de stoelmassage tijdens het wassen en de snit is prima.
Styling door Véronique•Vrouwen knippen
Marleen•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Véronique geeft altijd het beste van haarzelf om je met een goed gevoel buiten te laten gaan.
Styling door Véronique•
Vrouwen knippenToon alles…
Willeke•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn dochter ging van een lang kapsel naar een opgeknipt halflang kapsel met frou, prachtig geknipt!
Ik apprecieer Veronique haar eerlijke uitleg en kijkt tijdens het knippen hoe het haar valt.
Ze luistert heel goed naar de klant.
Tijdens het wachten op mijn dochter kon ik aangenaam vertoeven in het stadstuintje achteraan het kapsalon, top!
Styling door Véronique•Vrouwen knippen
Lisette•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Behandeling was zeker in orde, ondanks afspraak wel lang moeten wachten.