Altijd super tevreden! Zeer persoonlijke en fijne manier van werken. Enorme aanrader!
Styling door Véronique•Vrouwen knippen
Sarah•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Al meer dan 10 jaar vaste klant en nog steeds super tevreden. Ik ken geen enkele kapster die even goed als haar alle haartypes kan knippen! Ook vriendinnen die gaan om hun haar te kleuren zijn steeds heel blij met het resultaat