Ik was zeer vriendelijke ontvangen. Heb ook zeer goede raad gekregen in verband met mijn haar. En het werkt! Ik was zeer tevreden met mijn haar hoe het geknipt is.
Styling door Véronique•Mannen knippen
Arno•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd top!
Styling door Véronique•
Highlights - heel hoofdToon alles…
Elisia•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel vriendelijk en snelle service
Styling door Véronique•Pony knippen
Ine•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Viek voelt zich volledig op zijn gemak in de handen van deze professionele dame!