Bij Veronique is als thuis komen je mag haar alles vragen dat is geen enkel probleem. Ze zal altijd alles met liefde en respect beantwoorden. Haat werk is top gedaan je stapt er steeds met een grote smile buiten.
Réalisé par Véronique•
Mèches tête complète femmeVoir plus...
Wendy•il y a 11 mois
Avis vérifié
Weer genoten van de stoelmassage tijdens het wassen en de snit is prima.
Réalisé par Véronique•Coupe femme
Marleen•il y a 11 mois
Avis vérifié
Véronique geeft altijd het beste van haarzelf om je met een goed gevoel buiten te laten gaan.
Réalisé par Véronique•
Coupe femmeVoir plus...
Willeke•il y a 11 mois
Avis vérifié
Mijn dochter ging van een lang kapsel naar een opgeknipt halflang kapsel met frou, prachtig geknipt!
Ik apprecieer Veronique haar eerlijke uitleg en kijkt tijdens het knippen hoe het haar valt.
Ze luistert heel goed naar de klant.
Tijdens het wachten op mijn dochter kon ik aangenaam vertoeven in het stadstuintje achteraan het kapsalon, top!
Réalisé par Véronique•Coupe femme
Lisette•il y a 12 mois
Avis vérifié
Behandeling was zeker in orde, ondanks afspraak wel lang moeten wachten.