Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,9
1100 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Bij Veronique is als thuis komen je mag haar alles vragen dat is geen enkel probleem. Ze zal altijd alles met liefde en respect beantwoorden. Haat werk is top gedaan je stapt er steeds met een grote smile buiten.
Weer genoten van de stoelmassage tijdens het wassen en de snit is prima.
Véronique geeft altijd het beste van haarzelf om je met een goed gevoel buiten te laten gaan.
Mijn dochter ging van een lang kapsel naar een opgeknipt halflang kapsel met frou, prachtig geknipt! Ik apprecieer Veronique haar eerlijke uitleg en kijkt tijdens het knippen hoe het haar valt. Ze luistert heel goed naar de klant. Tijdens het wachten op mijn dochter kon ik aangenaam vertoeven in het stadstuintje achteraan het kapsalon, top!
Behandeling was zeker in orde, ondanks afspraak wel lang moeten wachten.
21
1
21
22
23
140
23